O Frutku

Frutek danes

Blagovna znamka Frutek pomeni zdrav in naraven obrok. V njej so združene tradicija, ljubezen in kakovost. Vsakemu staršu omogoča, da za zdravo prehrano svojega otroka skrbi odgovorno. V Fructalu se bomo še naprej trudili, da bodo proizvodi pod blagovno znamko Frutek kakovostni, varni in okusni, saj se zavedamo, da je le najboljše iz narave dovolj dobro za naše najmlajše.

Izdelki Frutek ne vsebujejo umetnih barvil, arom in konzervansov (v skladu z zakonodajo o živilih za dojenčke in majhne otroke), izdelani so izključno iz najkakovostnejših naravnih in neoporečnih surovin ter obogateni z vitaminom C.

Namenjeni so našim malčkom kot lažji samostojni obrok (dopoldanska ali popoldanska malica) ali dopolnilni obrok (kot del zajtrka ali poobedek po glavnem obroku). Na izletih, potovanjih in dopustih pa s svojo praktičnostjo nudijo staršem zdrav, že pripravljen obrok, s katerim lahko v hipu potešijo lakoto svojega malčka.

V izdelkih Frutek se prepletajo izkušnje iz preteklosti in spoznanja sedanjosti. Pri razvoju novih okusov in receptov Fructalovi strokovnjaki sodelujemo z vodilnimi specialisti za prehrano otrok, upoštevamo preverjene trende pri prehranjevanju otrok ter odzive staršev.

Zavedamo se velike odgovornosti, saj morajo naši mali zakladi ob kašicah Frutek zaužiti vse,kar potrebujejo za zdrav in pravilen razvoj. Malčki bodo z veseljem zgrabili žličko in z užitkom zaužili hrano, če bo ta okusna. V Fructalu bomo še naprej odgovorni in 100-odstotno zavezani k doseganju visoke kakovosti, raznolikosti in neoporečnosti proizvodov blagovne znamke Frutek.

Tradicija in zgodovina

Blagovna znamka Frutek se je rodila leta 1974, ko smo v Fructalu pričeli proizvodnjo sokov za dojenčke in majhne otroke v stekleničkah. V letu 1982 so nova vlaganja v tehnološko opremo omogočila prvo proizvodnjo otroških kašic in s tem širitev blagovne znamke.

Paleta okusov se je širila in spreminjala skozi leta, nekaj osnovnih okusov pa nas spremlja že od samega začetka. To so predvsem okus jabolka, breskve, marelice, tudi sicer prvi sadni okusi, ki jih mamice ponudijo svojemu malčku. Z mislijo na odlično kakovost in najboljši izbor sestavin smo se že v začetkih osredotočili na razvoj sadnih, sadno-mlečnih, sadno-žitnih kašic tersadno-zelenjavnih proizvodov.

S širitvijo prodaje na nova tržišča smo morali svoj program tako sokov kot kašic prilagajati potrebam in zahtevam posameznega trga. Razvoj trga je narekoval tudi spremembo embalaže proizvodov Frutek, ki smo jo uspešno prenovili v letu 1999. Spremembi oblike stekleničke in pokrovčka je postopoma sledila prenova etiket in leta 2005 še sprememba pakiranja na manjše število enot na podložki, novost, ki so jo kupci težko pričakovali. Pomemben mejnik predstavlja leto 2001, ko smo na področju otroških kašic certificirali sistem HACCP. Danes s sistemom HACCP v okviru standarda FSSC 22000 med drugim zagotavljamo sledljivost od surovine do proizvoda in zagotavljamo varnost proizvodov, ki je višja od zakonsko predpisane.

V letu 2010 je Fructal z linijo izdelkov BIO Frutek dopolnil svojo linijo sokov in kašic. Za linijo BIO sokov in kašic je Frutek pridobil BIO certifikat, tako je linija BIO Frutek glede na ekološki standard še dodatno kontrolirana vse od začetne surovine do predelave, proizvodnje in skladiščenja končnega izdelka.

Leta 2014, ob 40. obletnici blagovne znamke Frutek,smo osvežili podobo celotnega asortimaja. V letu 2014 smo še razširili ponudbo izdelkov Frutek in vstopili v nove kategorije na trgu otroške hrane ter predstavili nove instant kašice in instant čaje.